25 september, de Chineze muur

26 september 2016 - Beijing, China

Vandaag ons laatste dagje in Beijing en dan zit het er weer op.
Gisteren zijn we naar de Chinese muur geweest, echt gaaf! Zeker als je je bedenkt dat deze muur ruim 6000 kilometer is!
We zijn met een stoeltjeslift omhoog gegaan en met een bobslee naar beneden.
Op de muur hebben we een behoorlijk stuk gelopen/ geklommen wat af en toe niet meeviel. Het was een behoorlijke work-out.
'S avonds zijn we Peking eend gaan eten want we zijn tenslotte in Peking. Via tripadvisor en reisgenoten een restaurant gevonden. Je moest hier een bonnetje trekken en dan gingen ze een nummer omroepen als je aan de beurt bent......hmmm     lastig.
Gelukkig kregen we een seintje en werd ons uitgelegd hoe we Peking eend moeten eten. Ik vond het heerlijk en Johan vond het zozo.
Vandaag gaan we fietsen door Beijing dat wordt ook nog een belevenis in een stad met 22 miljoen inwoners en het drukke verkeer. Het regent nu een beetje en ik hoop dat het straks opklaart.