Beijing

23 september 2016 - Beijing, China

Het verwisselen van het onderstel en de controles van de douane duurde bijna 6 uur. We hebben het zonder pamper en Tenalady droog gehouden.
We waren ook best wel een beetje moe na het feestje in de restauratie hihi, zie video.
Op een gegeven moment in mijn stapelbedje geklommen en gelukkig lekker kunnen slapen tussen al die mannen.
Vanmorgen reden we door een prachtige natuur in China.
Om 12.15 kwamen we aan in Beijing, wat een drukte!
Weer stond er niemand om ons naar het hotel te brengen. Na 4 telefoontjes en veel irritatie kwam dan eindelijk een dame. Chinezen proberen alles weg te lachen maar daar trapte we niet in. We waren moe en geïrriteerd omdat er telkens gezegd werd dat iemand op het station was. We waren daar met 11 personen en niemand die iemand had gezien. Vier mensen namen een taxi maar die werden direct opgelicht en kwamen vrij snel weer terug. Intussen (na anderhalf uur) kwam er eindelijk iemand die ons naar het hotel bracht.
We hebben een prachtig hotel met uitzicht over de verboden stad maar helaas is er teveel smog om de verboden stad te kunnen zien, misschien morgenochtend.
Tussen 6 en 8 uur is er een happy hour en mag je alles drinken en allerlei hapjes eten wat bij de prijs is inbegrepen, heerlijk.
Ook hebben er een prachtig uitzicht over Beijing op de 19e verdieping. Vanavond maar eens op tijd naar bed in ons prachtig kingsize bed.

1. Linneke Maes:
    23 september 2016
    Genieten van jullie laatste dagen zou ik zeggen. Hopelijk morgenvroeg geen smog !! Smakelijk en schol !!!